ျပည္ၿမိဳ႕ရႇိ ဧရာ၀တီျမစ္ကူး န၀ေဒးတံတား၏ ေရလမ္းေၾကာင္းကို ႏို၀င္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔မႇစ၍ အသစ္ေျပာင္းလဲ သတ္မႇတ္လိုက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယခင္ေရယာဥ္မ်ား ေမာင္းႏႇင္ခြင့္ ျပဳထားေသာ အစုန္လမ္းျဖစ္သည့္ ေရလယ္တုိင္ အမႇတ္(၄)ႏႇင့္(၅)မႇ ေရလယ္တုိင္ အမႇတ္(၆)ႏႇင့္(၇)သုိ႔ လည္းေကာင္း၊ အဆန္လမ္းအား ေရလယ္တုိင္အမႇတ္ (၃)ႏႇင့္(၄)မႇ ေရလယ္တုိင္ အမႇတ္(၅) ႏႇင့္(၆)သုို႔ ေျပာင္းလဲလိုက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယင္းတို႔အၾကားမႇ ေရယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာရမည္ဟု သိရသည္။
ယခုေျပာင္းလဲလုိက္သည့္ ေရလမ္းေၾကာင္းမႇာ ကင္းလြတ္အက်ယ္ ၁၁၀ မီတာရႇိ၍ အျမင့္မႇာ အျမင့္ဆံုး ေရမ်က္ႏႇာျပင္အထက္ ၁၇ မီတာရႇိေၾကာင္းႏႇင့္ ေရယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း ရမည့္ ၀င္ေပါက္တြင္ ေန႔အခါ အစိမ္းေရာင္ ႀတိဂံ အမႇတ္အသား ျပသ၍ ညတြင္ မီးစိမ္းထြန္းညႇိထားမည္ ျဖစ္ၿပီး မ၀င္ရသည့္ ေရလမ္းတြင္ ေန႔အခါ အနီေရာင္ၾကက္ေျခခတ္ အမႇတ္အသားျပၿပီး ညအခါတြင္ မီးနီ ထြန္းထားမည္ဟု သိရသည္။
ထိုကဲ့သုိ႔ ေရလမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းလဲ သတ္မႇတ္လုိက္ျခင္းမႇာ ေရနည္းကာလသို႔ ေရာက္ရိႇလာၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ဟု သိရၿပီး ျပည္ၿမိဳ႕အနီး ဧရာ၀တီျမစ္အတြင္း ေသာင္ထြန္းမႈမႇာလည္း ႏို၀င္ဘာလသာ ရႇိေသးေသာ္လည္း တျဖည္ျဖည္း မ်ားျပားလာေၾကာင္းႏႇင့္ ယခုႏႇစ္တြင္ ယခင္ႏႇစ္မ်ားထက္ ပိုမို ေဆာလ်င္စြာ ေပၚထြန္းလာေနသည္ဟု သိရသည္။''ျပည္တစ္ဖက္ကမ္း ေရႊဘံုသာ ဘက္ျခမ္းနဲ႔ န၀ေဒးတံတားရဲ႕ ေရစုန္ ေအာက္ဘက္ နတ္ေမႇာ္အနီးမႇာဆုိရင္ ေသာင္ခံု ေတာ္ေတာ္ႀကီးကိုေပၚေနပါၿပီ''ဟု ျပည္ၿမိဳ႕ရႇိ ေဒသခံတစ္ဦးက ဆိုပါသည္။